27. července 2024, 09:34
Uživatel: nepřihlášený

Kniha návštěv

:: Nový příspěvek

Přispívat do návštěvní knihy můžete až po přihlášení do aplikace.

:: Vložené příspěvky v návštěvní knize

|<   <<   <   1 -  2 -  3 -  4 -  5 -  6   >   >>   >|
hoffikova
hoffikova[zavinac]email.cz
01. 09. 2010, 21:01:43
test 1

Je zřejmě chybně uvedená pořizovací cena automobilu, respektivě automobil je zařazen do 042 spolu s DPH, což by nemělo být?! Čili je tam i jiná výše odpisu a konečná cena automobilu.
Reakce - administrator, 01. 09. 2010
Dobrý den, pokud jde o test s ID 1, máte zajisté pravdu. V záhlaví testu je však uvedeno, že tento test je zastaralý a že je nahrazen aktuální verzí (v tomto případě testem s ID 229). I tyto "zastaralé" testy necháváme v naší databázi zejména kvůli tzv. historii uživatelů. Doporučujeme tedy řešit přímo aktuální ("nezastaralé") verze testů a předejít tak případným nepříjemnostem.

marross
marross[zavinac]email.cz
21. 05. 2010, 20:25:47
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 176
Zdá se mí, že tento test je chybně vyhodnocován. Neustále mi hlásí 5 chyb a když je opravím, tak jak by to být mělo správně, vyhodnotí mi, že správné odpovědi byly ty původní.Např.v 8.ot.- jako správná odpověď se střídá za a) aktiva a za b)dlouhodobý majetek. Stejné je to v dalších 4 otázkách..
díky.
Reakce - administrator, 21. 05. 2010
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Shodou okolností tento test, o kterém se zmiňujete, je tzv. MULTItest ABCD, což znamená, že je správně i více možností, nikoliv pouze jedna. To je koneckonců uvedeno i v zadání testu, kde stojí "Vyberte správnou odpověď nebo odpovědi...". Takže vyhodnocování je jistě v pořádku, jen je zkrátka správných více odpovědí.

martinaw
MItaly[zavinac]seznam.cz
17. 04. 2010, 11:08:47
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 263
v učetním případu 21b je DPH účtováno jako součást pořizovací ceny 042, ale mělo by být 343. Zdravím MW
Reakce - administrator, 17. 04. 2010
Opraveno, děkujeme.

jahedi
edita.jahnova[zavinac]centrum.cz
10. 04. 2010, 23:37:30
Hezký den,
nejprve bych chtěla poděkovat za vaší práci na testech, je vidět, že té práce je na tom dost a dost, upravit všechny testy podle nové legislativy dá zabrat. Já bych se chtěla zeptat jak můžu pokračovat ve studijním plánu? Když ve studijním plánu přejdu na novou verzi testu a udělám test,vyhodnotí se, to je vše ok, ale pak mám ve studijním plánu tu starou verzi testu jako neudělanou a nemůžu pokračovat v dalších kapitolách studijního plánu. Jak z toho ven? Děkuji EJ
Reakce - administrator, 11. 04. 2010
Dobrý den, s těmi studijními plány je to za dané situace problém a pokud chcete postupovat jen podle stávajících studijních plánů, musíte opravdu vyřešit test ve studijním plánu, ne jeho aktualizovanou verzi. Takže v této chvíli asi jediné možné řešení je postupovat sice v pořadí, které doporučují studijní plány, ale řešit testy formou samostudia.

martinaw
MItaly[zavinac]seznam.cz
08. 04. 2010, 18:54:51
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 281
V účetním případu č. 5 by měla být částka uhrazené faktury 1800, ve správné odpovědi je 1785?
Reakce - administrator, 08. 04. 2010
Opraveno, děkujeme!

fanda788
fanda.vysocina[zavinac]tiscali.cz
02. 04. 2010, 08:13:12
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 215
Chyba na ř.5b.
Reakce - administrator, 02. 04. 2010
Celý test ID 215 je zastaralý. Ale pokud myslíte, že u op. 5b má být účtováno 343MD, tak to opravdu ne - u plnění přijatých pro účely reprezentace (což je právě operace 5) není nárok na odpočet DPH.
Test bude ale vbrzku opraven do verze pro rok 2010.

verkam1
veramala[zavinac]seznam.cz
16. 03. 2010, 18:33:31
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 145
nelíbí se mi, že testy nejsou aktualizované - výše DPH a odečet DPH u automobilu.
Reakce - administrator, 16. 03. 2010
Nám se to také nelíbí a proto pracujeme na aktualizaci. Na všechny testy se dosud nedostalo, ale pokud narazíte na test se "starými" sazbami DPH, je téměř jisté, že v testu bude zároveň osobní automobil bez nároku na odpočet...

ivetakarbanova
Iveta247[zavinac]seznam.cz
09. 03. 2010, 19:53:14
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 173
Prosím o vysvětlení výpočtu částek - operace 15 zobrazuje se správná odpověď 50000, nemělo by být 20000?
Operace 18 - proč je dotace jen 50000, když v operaci 12 byl přiznán nárok na 80000? Děkuji.
Reakce - administrator, 09. 03. 2010
Dobrý den, obě Vaše připomínky jsou zcela správné a řešení jsme už opravili. Děkujeme!

martinaw
MItaly[zavinac]seznam.cz
19. 02. 2010, 11:09:24
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 135
Pokud jsem spravne uctovala, bilance v pokladne se dostava do zaporu, tedy -5000,00 Kč.
Reakce - administrator, 22. 02. 2010
Dobrý den, mírně jsme upravili zadání, abychom této chybce zabránili. Děkujeme za upozornění.

hoskova
hosekivana[zavinac]seznam.cz
13. 02. 2010, 19:42:11
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 245
účetní prípad 6 - dph 20 % a jako správná odpověd se ukazuje 5400 Kč.
Reakce - administrator, 13. 02. 2010
Děkujeme, opraveno!

hoskova
hosekivana[zavinac]seznam.cz
13. 02. 2010, 19:25:59
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 243
účetní případ 10 - úhrada faktury má být správně 360000 a objevuje se správná odpověd 357 000 Kč.
Pořízení autorádia je technické zhodnocení?
Reakce - administrator, 13. 02. 2010
Ano, v této situaci je střešní okno a autorádio považováno za technické zhodnocení (pravda, možná poněkud netypické). Mělo by to asociovat zejména to, že podobné situace v prvním roce pořízení zvyšují vstupní cenu.
Děkujeme za upozornění na chybu u operace 10 - opraveno!

hoskova
hosekivana[zavinac]seznam.cz
11. 02. 2010, 19:42:59
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 251
Nevím, jak jste došli k čisté mzdě 8294, mě vychází 8444 Kč. Prosím o postup výpočtu. děkuji
Reakce - administrator, 11. 02. 2010
Správně je opravdu Kč 8.444,00. Chybu jsme opravili, děkujeme za upozornění.

hoskova
hosekivana[zavinac]seznam.cz
07. 02. 2010, 19:05:02
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 234
účetní případ 8c - je 90 000 a u č. 11 jsem napsala úhrada faktury 90 000 a hlásilo mi to chybu.
Reakce - administrator, 07. 02. 2010
Děkujeme, opraveno!

giny
trnena1[zavinac]seznam.cz
07. 02. 2010, 10:39:53
Dobrý den, uvítala bych zařazení do testů fiktivní firmu se všemi účet.případy, které mohou nastat během roku bez nápověd (odvody, daně, platební karty, platba stravenkami, výpočet mezd....) pro zpracování na počítači. Děkuji
Reakce - administrator, 07. 02. 2010
Dobrý den, děkujeme za podnět, plánujeme zařazení souvislejšího příkladu, kde by se objevily i Vámi navrhované operace. Asi to vzhledem k charakteru TESTYZUCETNICTVI.CZ nemůže být pojato jako "fiktivní firma", spíše opravdu jako souvislý příklad.

striteskadana
Striteska.Dana[zavinac]seznam.cz
05. 02. 2010, 17:22:45
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 257
př.8 FAD JSD výměr účtováno na 504, ale v př. 10 celní dluh uhrazen účtováno na 379
Je to správně?
Reakce - administrator, 07. 02. 2010
Ano, je to správně. Dle zadání se o zásobách účtuje způsobem "B", tedy všechny částky, které jsou běžně součástí pořizovací ceny (což clo je), jsou účtovány přímo na účet 504 - Prodané zboží (MD). Celní dluh je účtován na 379DAL. Při úhradě celního dluhu se tento dluh snižuje ("nuluje") zápisem 379MD tak, jak je uvedeno v řešení testu.

ircam
milatova.irena[zavinac]seznam.cz
05. 02. 2010, 15:03:31
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 234
v bodě 9 se zobrazuje správná odpověď 163.500,-, i když bod 9 navazuje na 7c, kde je částka 165.000,-
Reakce - administrator, 07. 02. 2010
Máte pravdu, byla tam chyba! Opravili jsme a velmi děkujeme za upozornění.

ircam
milatova.irena[zavinac]seznam.cz
05. 02. 2010, 15:00:21
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 234
v bodu 5c jsem uvedla částku za fakturu celkem 84000, odpověď byla vyhodnocena jako chybná, zobrazuje se správná odpověď 84.400,- - ?
Reakce - administrator, 07. 02. 2010
I zde máte pravdu, byla tam chyba! Opravili jsme a velmi děkujeme za upozornění.

striteskadana
Striteska.Dana[zavinac]seznam.cz
03. 02. 2010, 18:27:49
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 229
vysvětlete mi, prosím, proč se řádek 21 účtuje jako 504/132
Reakce - administrator, 04. 02. 2010
Dobrý den, účetní případ s textem "Vyskladnění zboží za účelem prodeje" opravdu nelze účtovat jinak, než 504MD/132DAL. Zboží ubývá ze skladu (proto 132DAL) a zároveň je toto zboží "spotřebováno" z důvodu jeho prodeje (proto 504MD).

hoskova
hosekivana[zavinac]seznam.cz
30. 01. 2010, 19:51:39
DOTAZ/PŘIPOMÍNKA - TEST ID: 233
dobrý den, můžete mi prosím vysvětlit, kdy se účtuje vyplacená záloha pracovníkovi na 335 a kdy na 331? v některém testu je správně na 335, jinde na 331. děkuji Hošková
Reakce - administrator, 31. 01. 2010
Dobrý den, je třeba rozlišovat zálohu na mzdu (ta by mohla být účtována na 331) a zálohu např. na pracovní cestu či jiná vydání jménem podniku (ta by měla být účtována na 335).

jahedi
edita.jahnova[zavinac]centrum.cz
22. 01. 2010, 23:01:24
Hezký den, nevím kdo odpovídá na dotazy a tak se vyhnu oslovení. V prosinci jsem skončila u pana Hanuše kurz účetnictví,teď pomalu začínám s praxí a chtěla bych se zeptat kam se účtuje pojištění auta a mytí auta? Asi by to šlo na 518, ta účetní, které pomáhám dává pojištění auta na 568 je to dobře? Omlouvám se, že to není dotaz k testům, ale třeba se to bude hodit i ostatním.Děkuji a E.J.
Reakce - administrator, 23. 01. 2010
Zdravím E.J. z prosincového kurzu:-) Jak bylo v kurzu řečeno, konkrétní čísla syntentických účtů si může stanovovat účetní jednotka sama dle svého uvážení. "Pojistné vztahující se k provozní činnosti", což je právě třeba pojištění auta, by mělo být dle § 28 Vyhlášky 500/2002 Sb. v platném znění účtováno jako provozní náklad (tedy např. na účet 548), v praxi se lze setkat i se zahrnováním pojistného mezi služby (skupina 51x). Vámi uváděný finanční náklad není nejlepší řešení.
Mytí auta je jednoznačně služba (takže např. 518 či 511).

|<   <<   <   1 -  2 -  3 -  4 -  5 -  6   >   >>   >|
© 2006-2024 ParCon & Partner, v. o. s. - Testy z účetnictví
O aplikaci - Kontakt - Obchodní podmínky - Reklama